[vc_row css_animation="" row_type="row" use_row_as_full_screen_section="no" type="full_width" angled_section="no" text_align="left" background_image_as_pattern="without_pattern"][vc_column][vc_column_text]

https://www.techopedia.com/definition/4784/virtual-reality-vr

Definition – What does Virtual Reality (VR) mean?

Virtual reality (VR) refers to computer-generated environments or realities that are designed to simulate a person’s physical presence in a specific environment that is designed to feel real. The purpose of VR is to allow a person to experience and manipulate the environment as if it were the real world. The best virtual realities are able to immerse the user completely. Virtual reality should not be confused with simple 3-D environments like those found in computer games, where you get to experience and manipulate the environment through an avatar, rather than personally becoming part of the virtual world.

הגדרה –  מה המשמעות של המושג מציאות מדומה ?

מציאות מדומה מתייחסת לסביבה מלאכותית אשר נוצרת על ידי מחשב, או מציאות אשר מעוצבת על ידי סימולציה של נוכחות פיזית אנושית בסביבה ספציפית שמרגישה אמיתית.

המטרה של המציאות המדומה היא לאפשר לאנשים לחוות ולדמות את הסביבה כאילו זה העולם האמיתי. חוויות המציאות המדומה האיכותיות והמשובחות הן אלה המאפשרות להטמיע את האדם באופן מוחלט לתוך החוויה. טעות נפוצה היא שמידי פעם מתבלבלים בין מציאות מדומה לבין תלת מימד (3D) כמו אלה הנמצאים במשחקי מחשב רגילים, בהם אתם משחקים כאווטר בסביבה וירטואלית דרך מקלדת ומסך, אך במציאות מדומה אתם הופכים להיות חלק מהסצינה ויש לכם את השליטה בחוויה.

[/vc_column_text][vc_column_text]אנחנו מנסים להסביר:

אין הגדרה קונקרטית מה חווית מציאות מדומה מייצגת, ולכן הדעות משתנות בהתאם לתחום שעליו מדובר על מנת לייצר את הסביבה הוירטואלית ולהשיג תוצאות. עם זאת, המציאות המדומה פועלת בהתאם לכללים מוסכמים.

הסביבה הוירטואלית חייבת להיווצר ע"י שימוש בתמונות בגודל אמיתי ונאמן למציאות לפי כללי משתמש\צופה אלא אם כן היוצר מתכוון לתוצאה אחרת מהרגיל.

המערכת שמריצה את החוויה הוירטואלית חייבת לדעת לעקוב אחר תנועות המשתמש, במיוחד אחר תנועות הראש והעיניים, כך שהחוויה תוכל להגיב ולשנות את התוכן בתצוגה או להפעיל אירועים קשורים כלשהם.

There is no concrete definition of what a virtual reality experience entails, so opinions differ depending on the field in question and the mode used to achieve virtual reality. That said, virtual reality does follow a few accepted guidelines.

The environment must be made up of images that appear life-sized according to the perspective of the user/viewer unless the desired effect deviates from this.

The system responsible for running the virtual environment must be able to track the user’s motions, especially the eye and head movements, so that it can react and change the images on the display or initiate any related events.

על מנת שנוכל להטמיע משתמש בצורה מוחלטת, ג'ונתן סטואיר, דר בתחומי תיאוריות תקשורת ומחקר, הציע שני מרכיבים.

עומק המידע: מתייחס לאיכות וכמות המידע אותה המשתמש צורך במהלך הפעילות בסביבה הוירטואלית. מאפיין זה בר השגה באמצעות רזולוציית תצוגה, איכות גרפית ומורכבות הסביבה, איכות השמע, תחושות הפטיות (רטט בגוף) וכדומה.

In order to immerse the user fully, Jonathan Steuer, a Ph.D. in communication theory and research, proposed two components.

Depth of Information: Refers to the quality and amount of data the user is fed by the virtual environment itself. This could be achieved through the display resolution, graphics quality and complexity of the environment, sound quality, haptic feedback and the like.

רוחב של מידע: מתייחס לכמות החושים המופעלים ומגורים באמצעות הסביבה הוירטואלית. החושים הבסיסיים הם שמיעה וראיה, בעוד רוב המערכות המתקדמות צריכות לאפשר סימולציה של כל חמשת החושים במטרה להשיג את אפקט ההשתקעות

Breadth of Information: Refers to how many senses are being stimulated by the virtual environment. The most basic of these should be audio and visual, while the most advanced systems should include stimulation of all five senses in order to enhance immersion.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *